最近看電視~聽到這首好聽的歌

黎礎寧_Save me from myself

原唱為Christina Aguilera.


關於Save me from myself- Christina Aguilera.

*MV :http://www.youtube.com/watch?v=HYxmS4UNrWY

*中文歌詞:

It's not so easy loving me
愛著我不是件容易的事
It gets so complicated
事情變的多麼複雜
All the things you gotta be
你面對的一切
Everything's changing
所有事都在變
But you're the truth
但只有你不變
I'm amazed by all your patience
你的耐心使我驚奇
Everything I put you through
那所有我讓你經歷的一切

And when I'm about to fall
當我快要跌倒時
Some how you're always waiting with
Your open arms to catch me
你總是打開雙臂 在那一霎那接住我
You're gonna save me from myself
你將為了我拯救我
From myself, yes
為了我
You're gonna save me from myself
你將為了我拯救我

My love is tainted by your touch
你的觸摸感染了我的熱戀
Well some guys have shown me aces
雖然有些不錯的男孩
But you've got that royal flush
但你就是我的首選
I know it's crazy everyday
我知道每天都很瘋狂
Well tomorrow maybe shaky
雖然明天可能不定
But you never turn away
但你從不離去

Don't ask me why I'm crying
別問我為何哭泣
'Cause when I start to crumble
因為每當我要崩潰時
You know how to keep me smiling
你知道如何讓我微笑
You always save me from myself
你總是為了我拯救我
From myself, myself
為了我
You're gonna save me from myself
你將要為了我拯救我

I know it's hard, it's hard
我知道這很難 非常難
But you've broken all my walls
但你已闖進我心房
You've been my strength, so strong
你是我最大的力量

And don't ask me why I love you
別問我為何會愛你
It's obvious you tenderness
顯然是你的體貼和愛
Is what I need to make me
讓我變成了 ...
A better woman to myself
更好的女人 讓我自己...
To myself, myself
讓我自己...
You're gonna save me from myself
拯救我自己

*這首歌是Christina Aguilera 的專輯 Back to basic。
2008年1月12,她錄製了這首歌的MV,在她生完她的兒子( Max Liron Bratman )之後,這讓她感覺是個榮耀。
這首歌也是要感謝她所有支持她的粉絲。
特別的是她和她老公( Jordan Bratman )的婚禮片段

(轉自奇摩知識+)

arrow
arrow
    全站熱搜

    迷路死小鬼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()